Nem magamban hiszek, hanem abban, amit csinálok.

Rólam

2018. november 09. - sencii98

Sziasztok!

Sári Enikő vagyok,  20 éves.

Jelenleg marketingkommunikációt tanulok Pécsett. Minden érdekel ami ingatlan, illetve minden, ami lakberendezés. Saját vállalkozást szeretnék, aminek alapjait is ezek alkotnák. 

Amióta eszemet tudom, mindig én voltam a csendes, visszahúzódó tömzsi kislány az osztályban, akit előszerettel bántottak nap, mint nap, akár fizikailag is. Talán ennek köszönhető, hogy 18 éves koromra teljes mértékben antiszoc lettem, és eszem ágába se volt elhagyni a biztonságot jelentő mama hotelt. 

Sikeres érettségi után a tervem az volt, hogy egy évet kihagyok, megszerzem a nyelvizsgám, és tovább jelentkezem egyetemre. Na ez nem így lett. 

Erős szülői nyomásra beiratkoztam Rendszergazdai OKJ-s képzésre az egyik helyi szakgimnáziumban. 2 éves nappaliképzés volt, aminek a második évének az elején derült ki, hogy tulajdonképpen nem is rendszergazdai képzésen vagyunk az osztálytársaimmal. Így esett a rém eset, hogy beiratkoztam rendszergazdának, és végül Rendszerüzemeltető Informatikus szakmát szereztem. Azt gondolná az ember, hogy csak az elnevezés más, és az oktatók is ezzel szédítettek minket, de teljesen más a két képzés. Erről részletesebben majd a blogban olvashattok a későbbiekben.

Mivel elhatároztam, hogy vállalkozó szeretnék lenni, így átfutottam azokat a foglalkozásokat, amik a mai világban elengedhetetlenek egy vállalkozás működésében. Mivel informatikai tudással már rendelkezem, így úgy gondoltam a marketing lesz a következő lépcsőfok.

Első évem csatáit vívom az egyetemen, eddig - talán mondhatom - sikeresen. Remélem így is marad. Nem diplomás képzésen vagyok, ez a képzés is 2 éves, de úgy gondoltam, hogy a kellő alapokat ez is megadja nekem.

Az iskola mellett elkezdtem grafikával és látványtervezéssel foglalkozni. A Photoshop, az Illustrator, illetve az ARCHLine.XP 2016 programokat előszeretettel használom a mai napig.

Tulajdonképpen egyenlőre ennyit tudtam összeszedni magamról, ha bármi kérdésetek lenne, nyugodtan keressetek fel és kérdezzetek! (:

instfa1080.png

süti beállítások módosítása