Nem magamban hiszek, hanem abban, amit csinálok.

Őszi fotózás

2018. november 13. - sencii98

20181102_143217.jpgMinden évben az ősz beköszöntével elhatároztam, hogy noha némi segítséggel is, de csinálni fogok egy őszi fotósorozatot. Ezt eddig minden évben elmulasztottam, de idén végre sikerült teljesítenem.

Nem nagy fotózás volt, nem cseréltem outfit-et, sminknek egy egyszerű natúr sminket választottam, az egész kb. 1 óra volt. Arról nem is beszélve, hogy fényképezőgép helyett a telefonommal készítettük a képeket.

Fotózás előtt Pinteresten inspirálódtam egy kicsit, de nem igazán találtam olyan képeket, amiken magamat is eltudnám képzelni. Három helyszínen készítettünk képeket, a városszélén, az egyik városi tó partján, illetve a város egyik nyugodtabb parkjában. 

Az eleinte nehéz volt megszokni, hogy mindenki minket bámul, de a második helyszínre érve, már egyáltalán nem érdekelt. 

Miután kiválogattam a képeket, jöhetett az utómunka. Nem, nem retusáltam magam vékonyabbá, magasabbá, csupán a színekkel, árnyalatokkal játszottam kicsit. Nem szeretem a telített képeket, jobban szeretem az inkább letisztult, nem annyira erős színekkel rendelkező alkotásokat.

Fontos megemlítenem, hogy nem profi fotós készítette a képeket, és jómagam sem vagyok profi modell (nem is szeretnék az lenni). 

Míg korábban kerültem a fotózásokat, ma már szívesen állok kamera elé (persze, csak ha fel vagyok rá készülve :D). Az elején mindig feszült vagyok, de amint telik az idő és készülnek a képek, egyre jobban érzem, hogy az egész dolognak megnyugtató hatása van rám. Sokkal jobban érzem magam utána, pláne, ha sikerült jó képeket csinálni. Egyszerűen elégedetté tesz az egész. 

Mindenkinek ajánlom, kérjétek meg barátaitokat, családtagjaitokat, hogy segítsenek nektek. Ne önmutogatásnak, nagyképűségnek, meg mindenféle negatívumnak fogjátok fel. Fogjátok fel úgy, hogy ezzel is kitudjátok magatokat fejezni. Inspirálódjatok akár a pinteresten, akár az instagramon is.

Fogadjátok őket sok szeretettel!

inst10802.pnginstfa1080_1.png

20181102_144252.pnginst2.png

süti beállítások módosítása