Nem magamban hiszek, hanem abban, amit csinálok.

Útmutató

2018. november 10. - sencii98

Amit tudnod kell...

A blog leginkább az én saját véleményeimen, gondolataimon és tapasztalataimon alapul. Bizonyos bejegyzések, megosztások laikus szemmel íródtak, ezért kérlek, ha valamivel nem értesz egyet, — mert esetleg nem úgy van, vagy esetleg Te másképp gondolod, — akkor nézd el nekem. :)

Ezt a blogot azért indítottam, hogy végre valahára publikálhassam a gondolataimat, véleményeimet. Nem mondanám, hogy a fogalmazás Istene vagyok, ezért biztos vagyok benne, hogy találkozni fogsz néha összecsapott, vagy esetleg túl hosszúra sikerült, néhol túl hivatalos hangnemű posztokkal is.

Vannak saját elképzeléseim, amikhez ragaszkodok. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem fogadok el építő kritikát.

Nem egy bizonyos témát boncolgatok, hanem szinte mindent amiről úgy gondolom, hogy titeket is érdekelne, nem csak engem. Témák, amik biztos, hogy lesznek:

  • Ingatlan
  • Lakberendezés
  • Egyetem
  • Storytelling
  • Véleményem...
  • Hogyan kell...
  • Tapasztalatom...

 

A blog jövője...

Mivel jelenleg is tanulok és a későbbiekben is szeretnék még képzéseken részt venni, a blog elsődleges lényege lenne, hogy lehetőséget adjak arra, hogy inspiráljak, motiváljak Titeket.

Csak egy vidéki lány vagyok, nem vagyok sztár. Nagyképűnek tűnhet a terv, hogy végigvezetem a blogon az életem egy szakaszát, de megmondom őszintén, nekem sokat jelentene, ha más szinte "mintát" mutatva motiválna engem. Remélem, hogy amit eltervezek a következő 5-10 évre, azt majd sikerül is kiviteleznem! (:

Felhasznált források:

Fejléc:

Pixabay

süti beállítások módosítása