Nem magamban hiszek, hanem abban, amit csinálok.

Miért pont az ingatlan?

2018. november 10. - sencii98

realtor-3180185_960_720.jpgKezdetek:

18 éves voltam mikor először átszaladt az agyamon, hogy valamilyen formában ingatlanokkal kellene foglalkoznom. Leginkább befektetés céljából. Ennek oka talán az lehetett, hogy ebben az időben rengeteg olyan emberrel ismerkedtem meg, akik maguk is ingatlanbefektetők.

Valaki családi házakat vesz, újít fel, és ad tovább, más pedig társas házakat épít nagyüzemben és kizárólag kiadásra szánja a benne lévő lakásokat. Persze van a harmadik típus is, aki lakásokat vesz, majd befektetésként ad ki. Bármelyik befektetésről is beszéljünk hatalmas alaptőke kell hozzá. 

Nem egyszerű egy lakás árát összeszedni, ez tény. Több lehetőségünk is van azonban. Takarékoskodhatunk éveken keresztül, — pláne, ha nem félmillió a nettó keresetünk havonta, — vagy vehetünk fel hitelt is, amitől szüleink mindig is óvtak minket.

Persze az se mindegy helyileg hol tervezel lakást venni. A városomban két lakást (sőt talán még hármat) is lehet venni a budapesti átlag lakásárakból, viszont alacsonyabb áron lehet őket kiadni. 

Az elmúlt két évben folyamatosan böngésztem a témában. Ingatlanközvetítéssel foglalkozó oldalakat olvasgattam, videókat nézegettem. Ezzel egy időben a lakberendezés is a szenvedélyemmé vált. Lassan egy éve rendszeresen készítek látványterveket, általában saját elképzelés alapján. 

Jelenleg:

Továbbra is figyelemmel kísérem az ingatlannal foglalkozó vloggereket, különböző szakmai anyagokat logo_ordog.pngtanulmányozok. Az egyetem első félévében szinte csak a vállalkozásról tanulunk, a marketingtől egészen a könyvelésig. Elkezdtem feljegyezni az ötleteimet, illetve elkezdtem kialakítani a vállalkozás arculatát. Továbbra is alakítgatom a kapcsolatrendszerem, szerintem ez elengedhetetlen egy vállalkozás esetében.

Jövő:

A célom a vállalkozással első sorban lakások vétele befektetés céljából. A vállalkozás a befektetések mellett ingatlanközvetítéssel, lakberendezéssel és home stagingel is foglalkozna. 

A fent olvasottak természetesen még csak tervek, de talán mondhatom, hogy kezd már kirajzolódni, hogy mivel is szeretnék foglalkozni életem során :)

süti beállítások módosítása