Nem magamban hiszek, hanem abban, amit csinálok.

Már csak egy hét van vissza...

2018. december 01. - sencii98

laptop-3087585_960_720.jpgHihetetlennek tűnik, de már csak egy hét van vissza az első szorgalmi időszakból. Hála Istennek... Utolsó héten persze jönnek a ZH-k és vizsgák, de akkor is. Az első ZH-kra könnyebben tanultam, de megmondom őszintén, hogy most nagyon nehezen ülök neki a dolgoknak. Egyszerűen nincs kedvem.

A szerdai mérleg 2 ZH és egy vizsga, pénteken pedig csak számvitelből lesz ZH. Talán a gazdasági jogtól és a számviteltől tartok a legjobban, de persze mindent megteszek amit csak tudok. Két vizsgám lesz még vissza, de majd csak januárban.

Nem nagyon szoktam ígérgetni magamnak semmit, de most megfogadtam, hogy ha vége lesz a szorgalmi időszaknak, szánok egy kis időt Pécsre, és kisebb-nagyobb felfedezést szervezek magamnak :D Rádöbbentem, hogy mennyire szeretek fényképezni, így igyekszem dokumentálni is a helyszíneket.

Tudom, nem volt bejegyzés mostanában (főleg itt nem), de ez csak a tanulásnak tudható be. Instagramon már említettem, hogy több tartalmat is tervezek, többek közt egy rövid beszámolót az első egyetemi félévemről. Tervezgettem több látványtervet is, de technikai okok miatt még mindig nem sikerült megvalósítanom, de remélem lassan ez is sikerülni fog. 

Hamarosan jelentkezem! Mindenkinek kitartást a vizsgaidőszakra!

süti beállítások módosítása