Nem magamban hiszek, hanem abban, amit csinálok.

Miért pont Pécs?

Miért pont a marketing?

2018. november 12. - sencii98

Miért pont Pécs?pecs-2531231_960_720.jpg

Pécstől kb. 40 km-re lakunk, mégis ritkán látogattuk meg a várost (2-3 évente 1 alkalom). Tulajdonképpen csak az Árkádba szoktunk beugrani, szóval még a városból se láttam eddig túl sokat. 

Érettségi évében nem jelentkeztem tovább tanulni, a tervem az volt, hogy egy évet kihagyok, megszerzem a nyelvvizsgát és majd utána jelentkezem. Érettségi előtt 1 hónappal alakult meg a helyi lány foci csapat, aminek tagja is lettem. A tervezett kihagyott év elmaradt, ugyanis szülői nyomásra jelentkeztem az egyik helyi szakgimnáziumba 2 éves Rendszergazdai OKJ-s képzésre, ahol sikeresen elvégeztem a Rendszerüzemeltető Informatikus szakmát. A képzés első félévében is már megfordult a fejemben, hogy jelentkezni kéne egyetemre, de ekkor tájt, még nem voltam biztos, hogy mivel szeretnék foglalkozni. A focit se szerettem volna abba hagyni, így elmaradt a jelentkezés. A következő évben viszont már konkrétabb terveim voltak, így beadtam a jelentkezésem két helyre. Első helyen Pécset jelöltem meg, második helyen pedig Kaposvárt. Mindkét helyen a marketingkommunikáció szakot jelöltem meg. Ez nem diplomás képzés, sajnos arra nem lett volna elég pontom. Sokáig filóztam, hogy melyik várost jelöljem meg első helyen, de végül Pécs lett a választás. Úgy éreztem Kaposvár túl közel lett volna és hát mindenki pécsi akar lenni... (: 

document-3268750_960_720.jpgMiért pont a marketing?

Mindenképpen olyan szakmát szerettem volna kitanulni ami később vállalkozóként előnyömre lehet. Mivel informatikai ismeretekkel már rendelkezem így a marketingre esett a választás. Véleményem szerint a mai világban az informatika és a marketing elengedhetetlen egy vállalkozás esetében. Már mielőtt jelentkeztem volna, több marketinges könyvet is böngésztem, így volt némi fogalmam, mire is jelentkezem. 

Nagyon sokszor előfordul, hogy az emberek marketing alatt csupán a reklámokra, hirdetésekre gondolnak, pedig ennél sokkal többről van szó. Célcsoportokat kell meghatározni, ki kell választani a marketing stratégiát, kutatásokat kell végezni, statisztikákat kreálni, és még rengeteg más is a marketinghez tartozik.

süti beállítások módosítása